כמה באמת עולה להוציא דרכון רומני?

דרכון רומני

רבים מאזרחי ישראל מעוניינים להוציא דרכון רומני, על מנת ליהנות מהיתרונות שהוא מעניק כחלק ממדינה אירופית. אולם מהן בעצם העלויות הכרוכות בהוצאת הדרכון מרומניה?

ראשית, יש להתייחס כל מקרה לגופו, מנעד המחירים יכול לנוע משמעותית בין תא משפחתי למשנהו גם כאשר לעיתים מדובר על תא משפחתי אחד שבו זהויות שונות נולדו ברומניה בתקופות שונות, מקומות שונים, ויצאו את רומניה בזמנים שונים, כל אלו ישפיעו על הצרכים של התהליך, והדרישות כפי שהן מחוייבות בחוק האזרחות.

יש להביא בחשבון את עלות האגרות הקונסולריות עצמן של ממשלת רומניה, העומדות נכון להיום על כ-200 אירו לבקשה לאזרחות ועוד כ-80 אירו עבור הנפקת הדרכון הביומטרי.

שנית, יש לשלם עבור תרגום מאומת של המסמכים לרומנית על ידי מתורגמן מוסמך. עלות זו נעה בין 420 ל-570 ש”ח לעמוד, בהתאם לאורך המסמך ולשפה. סך הכל מדובר בדרך כלל על סביבות 4000-5500 ש”ח עבור כלל התרגומים של כלל הדורות במשפחה.

בנוסף, יש להוציא ולאמת את המסמכים הדרושים מהרשויות בישראל, כמו משרד הפנים ורבנות, בעלות של בין 50 ל-100 ש”ח לכל מסמך. סך הכל עוד כ-500-1000 ש”ח עבור איסוף המסמכים.

לבסוף, אם בוחרים להגיש את הבקשה ללא סיוע מקצועי, יש להשקיע זמן רב בהתמצאות בבירוקרטיה, איסוף ותרגום המסמכים והגשת הבקשה. לעומת זאת, פנייה למשרד מומחה יכולה לחסוך זמן יקר ומאמץ רב, בעלות נוספת של 1500-2500 ש”ח.

סך הכל, העלות הכוללת של הוצאת דרכון רומני נעה בין 7,000 ל 9,000 ש”ח, בהתאם להיקף הסיוע המקצועי. לכן, מומלץ למי שאינו בקיא בתהליך ובשפה הרומנית, להיעזר במומחים על מנת לחסוך זמן יקר ולהבטיח הצלחה בבקשה.

 

בדיקת זכות אונליין

Hidden
Hidden
Hidden

יש לכם שאלה?

קבוצת ES ISRAEL

מומחים לאזרחות אירופאית

צוות המשרד שלנו כולל את כל הגורמים הדרושים ללוות אתכם בכל שלבי התהליך – מהמפגש הראשוני ועד לדרכון הרומני שלכם

רוצה לברר פרטים נוספים אודות זכאותך?

100% הצלחה!

Hidden
Hidden
Hidden
דילוג לתוכן